English

ROZŠÍŘENÉ VYHLEDÁVÁNÍ

Katalog Nakladatelství KAROLINUM

SEZNAM TITULŮ AUTORA > Halada, Jan

Marketingová komunikace a public relations

Halada, Jan

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v...

doporučená cena: 160 Kč


Detail knihy Žánry a průniky literatury faktu
E-KNIHA

Žánry a průniky literatury faktu

Halada, Jan (ed.)

Sborník Žánry a průniky literatury faktu obsahuje příspěvky předních odborníků a teoretiků zabývajících se fenoménem literatury faktu, které byly proneseny na mezinárodní konferenci k tomuto tématu v říjnu roku 2017 v Malé aule Karolina Univerzity...

doporučená cena: 130 Kč


Žánry a průniky literatury faktu

Halada, Jan (ed.)

Sborník Žánry a průniky literatury faktu obsahuje příspěvky předních odborníků a teoretiků zabývajících se fenoménem literatury faktu, které byly proneseny na mezinárodní konferenci k tomuto tématu v říjnu roku 2017 v Malé aule Karolina Univerzity...

doporučená cena: 180 Kč


Detail knihy Slovník žurnalistiky
E-KNIHA

Slovník žurnalistiky

Halada, Jan - Osvaldová, Barbora (eds.)

Slovník žurnalistiky je výsledkem práce sedmnácti autorů, kteří působí na katedrách Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Čtenář v něm najde pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, obohacené o...

doporučená cena: 240 Kč


Slovník žurnalistiky

Halada, Jan - Osvaldová, Barbora (eds.)

Slovník žurnalistiky je výsledkem práce sedmnácti autorů, kteří působí na katedrách Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Čtenář v něm najde pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, obohacené o...

doporučená cena: 340 Kč


Detail knihy Marketingová komunikace a public relations
E-KNIHA

Marketingová komunikace a public relations

Halada, Jan

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v...

doporučená cena: 110 Kč


Detail knihy Marketingová komunikace a public relations
E-KNIHA

Marketingová komunikace a public relations

Halada, Jan

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v...

doporučená cena: 110 Kč


Egon Erwin Kisch známý a neznámý

Halada, Jan (ed.)

Sborník obsahuje třináct příspěvků pronesených na Sympoziu o životě a díle Egona Erwina Kische (1885-1948), které se uskutečnilo v dubnu 2005 u příležitosti 120. výročí jeho narození. Připojen je i stručný text o Kischově životě a díle a...

doporučená cena: 85 Kč