Marketing kultury. Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost
Bačuvčík Radim
Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou ...
Hudba v reklamě
Bačuvčík Radim
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působen...
Sociální marketing
Bačuvčík Radim - Harantová Lenka
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jedno...
Měl bys běžet, jestli to chceš stihnout
Dvořák Aleš
Všichni vám ochotně dají spoustu dobrých rad, jak běhat, abyste byli rych...
Do formy. Společně i každý zvlášť
Dvořák Aleš - Hubálková Pavla
Kniha si klade za cíl posunout českou sportovní literaturu na další úrove...
Vejdi poutníče. Kostel sv. Jakuba Většího v Libiši
Faktor Ondřej
Středověké nástěnné malířství je hlavním tématem knihy plné poutavého tex...
Reklama. Teoreticko etické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Horňák Pavel
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedn...
Kreativita v reklamě
Horňák Pavel
Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů za ta lé...
Nová ekologie médií. Konvergence a mediamorfóza
Jakubowicz Karol
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jaku...
Instantní, nebo skutečné řešení problému?
Macků Richard
Tato publikace představuje kompaktní dílo pojednávající o rozvoji kompete...
Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě
Melmuková Eva
Publikaci Evangelíci v rané toleranční době v Čechách a na Moravě připrav...
Dynamika projektu. Uplatnění systémové dynamiky v řízení projektu
Šviráková Eva
Kniha vybízí manažery projektů k přemýšlení...