DETAIL TITULU:
Projektové vyučování v české škole - vývoj, inspirace, současné problémy
Dvořáková Markéta
Karolinum 2009
brožovaná, 160 str.
ISBN 9788024616209
-
anotace
Publikace podává celkový přehled o projektovém vyučování s důrazem na zpracování obsahu vyučování.
Objasňuje vznik projektového vyučování a názory představitelů americké pragmatické pedagogiky na projektové vyučování, podrobně popisuje teorii i praxi projektového vyučování v ČSR v období první republiky, včetně úsilí o integraci vzdělávacích obsahů. Analyzuje teoretické přístupy i praktické pokusy o projektové vyučování od 90. let 20. století, včetně doporučení pro realizaci projektového vyučování pro současnou školu.
Objasňuje vznik projektového vyučování a názory představitelů americké pragmatické pedagogiky na projektové vyučování, podrobně popisuje teorii i praxi projektového vyučování v ČSR v období první republiky, včetně úsilí o integraci vzdělávacích obsahů. Analyzuje teoretické přístupy i praktické pokusy o projektové vyučování od 90. let 20. století, včetně doporučení pro realizaci projektového vyučování pro současnou školu.