DETAIL TITULU:
Učíme děti učit se. Praktické využití poznatků o školní komunikaci, uč
ení a prezentaci
Berger Elizabeth - Fuchs Hildegard
FraUS 2009
brožovaná, 112 str.
ISBN 9788072388547
-
anotace
Učitel se v současné době nachází ve složité situaci: očekává se od něj všestranná profesionalita. Publikace může pomoci zkušeným i začínajícím učitelům. Předkládané "know how" podstatné části vyučovacího procesu lze rychle a účinně aplikovat v každodenní praxi. Uvedené poznatky lze využít především v realizaci průřezového tématu Osobnostně sociální výchova.
Učitelé v knize najdou praktické postupy a techniky, jak organizovat aktivní komunikaci žáků, jak rozvíjet jejich tvořivý potenciál, jak je naučit pracovat s informacemi a využívat různá média. Ke zkvalitnění pedagogického procesu přispějí i podněty k prohloubení profesní sebereflexe (analýza výsledků pozorování a jejich interpretace).Ve školním prostředí i v jednání s rodičovskou veřejností najdou uplatnění zásady efektivního jednání. Čtenář na knize ocení věcnost, srozumitelnost a přehlednost.
Učitelé v knize najdou praktické postupy a techniky, jak organizovat aktivní komunikaci žáků, jak rozvíjet jejich tvořivý potenciál, jak je naučit pracovat s informacemi a využívat různá média. Ke zkvalitnění pedagogického procesu přispějí i podněty k prohloubení profesní sebereflexe (analýza výsledků pozorování a jejich interpretace).Ve školním prostředí i v jednání s rodičovskou veřejností najdou uplatnění zásady efektivního jednání. Čtenář na knize ocení věcnost, srozumitelnost a přehlednost.