© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > SOCIOLOGIE  > genderová studia  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Genderové stereotypy v reklamních textech

Filozofická fakulta UK 2010

brožovaná216 str.
ISBN 9788073081485

obálka
-10% 300,-
270,-
1-2 ks

Monografie přezkoumává současný stav reklamní produkce a zjišťuje, zda je oprávněná kritika neměnnosti tradičního a zavedeného způsobu zobrazení muže/ženy. Ve snaze přesáhnout hranice čistě feministického diskurzu byly zvoleny objektivní kvantifikační postupy, jež vytvářejí příslušný vědecký rámec pro následnou interpretaci reklamních textů. Autorka se věnuje reklamě nejprve obecně - probírá historii i současnost reklamy, fungování reklamní komunikace, působení reklamy, její funkce a výstavbu -, zabývá se ve stručnosti vývojem feministického myšlení i stavem genderových studií u nás. V interpretační části práce, která navazuje na statistické tabulky s výsledky obsahové analýzy, se pak zabývá jednotlivými modifikacemi ženství/mužství, jež dokládá jednotlivými reklamními texty a obrazovými prezentacemi v rozsáhlé barevné příloze.