© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > časopisy  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Sociální studia 3/2011 Prodej sociálna

Fakulta sociálních studií MU 2012

brožovaná142 str.
ISBN NE01774

obálka
-10% 40,-
36,-
1-2 ks

Využívání marketingu a reklamních postupů neziskově zaměřenými subjekty se stalo běžnou zkušeností. Novinové inzeráty, reklamy v časopisech, na internetu, v televizi či na billboardech již dávno nenabízejí pouze konvenční tržní produkty. O naši pozornost a přízeň soutěží politické strany, odbory, církve, neziskové organizace i státní a regionální či místní správa. Nabízí ideje, ideály, politické programy a veřejně prospěšné projekty. A i oni se v přípravě svých kampaní obracejí na experty v reklamě a marketingu. Právě kampaně primárně neekonomických subjektů, marketing a reklama jejich produktů jsou tématem připravovaného čísla Sociálních studií.