© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > UČEBNÍ TEXTY  > UP Olomouc  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Vybrané možnosti realizace výuky objektově orientovaného programování

v rámci sekundárního vzdělávání

Univerzita Palackého v Olomouc 2017

brožovaná222 str.
ISBN 9788024449975

obálka
-10% 495,-
446,-
1-2 ks

Předložená monografie se zabývá podněty stávající pedagogické teorie, a to zejména teorií konstruktivistického pojetí výuky, prekoncepty a zprostředkování vědeckých obsahů ve vzdělávání. Jak uvádějí realizované výzkumy D. Nezvalové (2009), R. Duita, U. Kattmanna (2012), P. Jelemenské (2005) je třeba reflektovat potřeby společnosti, nové vědecké poznatky a pracovat s nimi na urovni sekundárního vzdělávání. Monografie je tak zaměřena na oblast zpřístupnění vybraných vědeckých poznatků z oblasti programování a algoritmizace prostřednictvím modelu didaktické rekonstrukce do výuky předmětů zaměřených na ICT v rámci vyššího sekundárního vzdělávání. Přispívá tak k soudobé odborné diskuzi zaměřené na možnosti využití ICT (informační a komunikační technologie) ve vzdělávání a pro vzdělávání.