© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



DETAIL TITULU:

Dítě s epilepsií v prostředí školy

Triton 2019

brožovaná271 str.
ISBN 9788075536600

obálka
-10% 249,-
224,-
1-2 ks

Autorka s mnohaletými zkušenostmi v oblasti pedagogicko-psychologických aspektů epilepsie přináší ve své monografii ucelený přehled současného stavu poznání v této oblasti, včetně nejnovějších poznatků z české i zahraniční literatury. Kniha obsahuje i pohled jednotlivých aktérů (samotné dítě s epilepsií, jeho rodiče či pečovatelé, lékaři, pedagogičtí pracovníci a spolužáci), rozbor relevantních rizikových faktorů a nástin cesty k jejich překonání. Souhrn faktů doplňují konkrétní doporučení pro spolupráci zapojených subjektů i četné odkazy na další informační zdroje.
Publikace rovněž obsahuje výsledky unikátního výzkumu, do něhož se zapojilo více než 100 dětí s epilepsií a odpovídající počet jejich rodičů, učitelů a spolužáků. To umožnilo systematicky zmapovat různé faktory, které ovlivňují školní život dětí s epilepsií (např. jejich kvalitu života, sociometrickou pozici ve třídě, znalosti a postoje učitelů a spolužáků, míru empatie rodičů). Na základě uvedeného výzkumu jsou zformulována doporučení pro praxi, včetně návrhů na cílené intervence směřující ke zlepšení současného stavu.

Kniha je vzhledem ke svému praktickému zaměření určena nejen lékařům a odborníkům v oblasti sociálních a pedagogicko-psychologických aspektů epilepsie, ale například i pedagogickým pracovníkům škol, které navštěvují děti s epilepsií, a rodičům těchto dětí.