DETAIL TITULU:
Copywriting. Pište texty, které prodávají 2. vydání
Sálová Anna - Veselá Zuzana - Raková Michaela
Cpress 2020
brožovaná, 348 str.
ISBN 9788025150177
-
anotace
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené "učebnice copywritingu" od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat. * Seznámíte se s používanými pojmy v marketingu a copywritingu. * Vyhnete se nejčastějším chybám. * Přizpůsobíte své copy různým komunikačním formátům a kanálům. * Optimalizujete své texty pro vyhledávače. * Připravíte si publikační plán nebo obsahovou strategii. * Zjistíte, jak vyhodnotit, zda vaše texty opravdu prodávají. Anna Sálová vede vlastní obsahovou agenturu Content Wizards, kde připravuje výzkumy cílových skupin, obsahové strategie a texty pro startupy i velké značky. Zuzana Veselá je copywriterka na volné noze s 13 lety zkušeností, která se specializuje na webový copywriting pro e-shopy a SEO. Michaela Raková v obsahové a komunikační agentuře Boomerang Communication vede tým stratégů a analytiků. Věnuje se content marketingu a?firemním médiím.