Autenticita ve světě médií. Televizní příběh
Malaníková Hana
Může být člověk na obrazovce autentický? Pokud v podmínkách televizní výr...
Od totality k demokracii aneb Jak jsem se dočkal listopadové revoluce
Volný Sláva - Seemann Richard
Kniha rozhovorů s velkou osobností rozhlaso...
Radiojournal: rozhlasové vysílání v Čechách a na Moravě v letech 1923-1939
Čábelová Lenka
Autorka popisuje rozhlasové vysílání na úze...
Atlas muslimských strašáků aneb Vybrané kapitoly z "mediálního
Ostřanský Bronislav
Zájem o islám soustavně narůstá, což se odr...
Česky psané časopisy pro děti (1850–1989)
Švec Štefan
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. J...
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
Masařová Klára
První odborná publikace na téma outdoorové ...
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Waschková -Císařová Lenka
Ke klíčové proměně společenského systému a specificky i mediálního systém...
Poznámky ke studiím nových médii
Macek Jakub
Kniha se věnuje studiím nových médií - širokému interdisciplinárnímu akad...
Televizní zpravodajství jako paradox. Jak (ne)rozumět zpravodajství I.
Lapčík Marek
Televizní zpravodajství sebe samo deklaruje...
Die Zeit (1894-1904) und die zentraleuropäische Moderne
Merhautová Lucie - Ifkovits Kurt
Kniha navazuje na předchozí publikaci Die Wiener Wochenschrift Die Zeit (...
Boty Ricarda Jesuse
Chauvel Patrick
Proč nazval světoznámý válečný fotograf svoji třetí knihu příběhů "Boty Ricarda Jesuse"? Jednoduše p...
Nová ekologie médií. Konvergence a mediamorfóza
Jakubowicz Karol
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jaku...
O komentáři, o komentátorech
Osvaldová Barbora (ed.)
Tato kolektivní monografie vznikla jako další v řadě podobných textů, vydávaných nakladatelstvím K...
O komentáři, o komentátorech
Osvaldová Barbora (ed.)
Tato kolektivní monografie vznikla jako další v řadě podobných textů, vydávaných nakladatelstvím K...
Výzkum veřejného mínění a mediální publikum
Huk Jaroslav
Průzkumy veřejného mínění a jejich výsledky jsou běžnou součástí mediální...