Věk kapitalismu dohledu
Zuboffová Shoshana
V období klasického kapitalismu firmy nacházely inovativní způsoby, jak ze zdrojů vyrobit produkt, k...
Co je to archeologie médií?
Parikka Jussi
Finský teoretik médií Jussi Parrika v této publikaci představuje vznikající oblast archeologie médií...
Jussi Parikka: Od archeologie ke geologii médií
Jussi Parikka - Charvát Martin
Předložená kniha se snaží tuzemskému čtenáři v základních konturách a na ...
Svoboda projevu. Od Sokrata po sociální sítě
Mchangama Jacob
Od antického myslitele Sokrata, přes osvícenského filozofa Spinozu, bojov...
Sociální fotografie
Jurgenson Nathan
Fotografie, které neustále pořizujeme a sdílíme, utvářejí naše sociální vazby, reflektují a proměňuj...
Sociální fotografie
Jurgenson Nathan
Fotografie, které neustále pořizujeme a sdílíme, utvářejí naše sociální vazby, reflektují a proměňuj...
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
Burešová JItka
Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha p...
Kyberkultura, hackeři a digitální revoluce
Mareš Petr
Informace chce být svobodná (Information want‘s to be free) je hackerské ...
Digitální literatura sociálních médií
Hartmanová Pavla
Monografie Digitální literatura sociálních médií prezentuje možný metodol...
Labyrintem (teorie) hypertextu
Foretová Petra
Kniha se zabývá mediálními a textuálními vlastnostmi hypertextů v situaci...
Digitální rodičovství
Rogers-Whitehead Carrie
Cítíte se doma zahlceni digitálními technologiemi? Máte strach o své děti, co se jim může ve virtuál...
Novacén. Nadcházející věk hyperinteligence
Lovelock James
Technologická vize budoucnosti od autora teorie Gaia. Pro současnost, kdy...
Čtvrtý věk. Inteligentní roboti, myslící počítače a budoucnost lidstva
Reese Byron
Blížíme se k velkému obratu v historii! Dík...
Hry, sítě, porno
Slussareff Michaela
Rodičovství je těžké. Ale vy mu dáváte všechno a nezaváháte ani před průzkumem divoké džungle digitá...
Strategie B2B digitálního marketingu
Hall Simon
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního m...