Jak se stát skutečným lídrem. Proč hraje emoční inteligence tak
Goleman Daniel
Výběr prací z nejvýznamějších podnikatelský...
Buď špička mezi lektory
Gramelová Lucie
Kniha je určena jazykovým lektorům na volné noze. Může vám ušetřit roky tápání na trhu jazykových sl...
Kreativní myšlení
Griffiths Chris - Costi Melina
Praktická příručka vám pomůže probudit vaši kreativitu a osvojit si techniky, které vedou k objevová...
Coaching dreams
Grosamová Naďa - Bahbouh Radvan
Sborník vydaný ve spolupráci s Českou asociací koučů u příležitosti 3. Světového setkání koučů (3.-4...
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
Hajerová Müllerová Lenka - Depoo Lucie
Pro organizace je stále důležitější, aby byly schopny se přizpůsobit neus...
Marketingová komunikace a public relations
Halada Jan (ed.)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoř...
Jenom na 100 %
Hamr Jan
Kniha je určena hlavně mladým lidem, kteří jsou na začátku své kariéry, nejen v oblasti finančního p...
Adaptujte se. Proč úspěchu vždy předcházejí nezdary
Harford Tim
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké p...
Scaling Up
Harnish Verne
Nejdůležitější překážky růstu a prosperity firem jsou většinou interního charakteru a mohou být odst...
Podnikatelé změny. jak Walt Disney, Steve Jobs, Muhammad Yunus a
Harris Jeffrey
Mimořádné příběhy o podnikatelích, kteří zm...
Pravidlo žádných pravidel
Hastings Reed - Meyerová Erin
"Než přišel Netflix, nikdy předtím neexistovala společnost jako Netflix." Není příčinou ničeho menš...
English for Arts Management
Hedvábná Ivana
Skripta jsou určena pro studenty oboru Arts Management a jejich cílem je seznámit studenty s anglick...
Public relations
Hejlová Denisa
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, ...
Produktivita nepotřebuje kancelář
Hertwig Teresa
Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok - prezenční kult...
Intertextualita v reklamě
Holanová Radka
Intertextovost, intertextové navazování či textuální intersubjektivita je názor, že žádný umělecký t...