Kupte si zpátky svůj čas
Martell Dan
Podnikání je plné výzev a jednou z nich je i fakt, že pokud chcete svou firmu rychle a stabilně rozš...
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
Masařová Klára
První odborná publikace na téma outdoorové ...
Jak získat a ovlivnit téměř každého. Umění jednat s druhými lidmi
McGee Paul
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné ...
Tajemství úspěšných lídrů
Michalowicz Mike
Představte si tým plný motivovaných zaměstnanců, kteří milují svou práci, sdílejí vaši vizi a dělají...
Lidské zdroje a personální management
Mužík Jaroslav - Krpálek Pavel
Jak řídit, nabírat a vést lidi ve své firmě nebo svěřeném podniku? Jak ne...
Cesta k dohodě
Nálevka Vladimír
Motto: "Dohody, jež nejsou postaveny na principu vzájemné výhodnosti, nemívají dlouhého trvání." Ge...
Jak poznat, když vám někdo lže
Navarro Joe
Bývalý expert FBI a autor světového bestselleru Jak prokouknout druhé lid...
Sebeovládání. Stres, rizikové emoce a bažení lze zvládat!
Nešpor Karel
Rozumné sebeovládání je klíčem ke svobodě, lepšímu zdraví, dobrým vztahům...
Nepsaná pravidla. Jak správně nastartovat svoji kariéru
Ng Gorick
Chystáte se nastoupit do nového zaměstnání? A co teď? Jak se máte chovat...
O značkách
Olins Wally
Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodí...
Žlutá kniha. Budování značky
Pastier Michal
Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti pr...
Zahálka v práci aneb Rukověť pracovního simulanství
Paulsen Roland
Zatímco mnoho lidí tráví v práci stále více času, odhadují mezinárodní st...
Reklub 1927-1949. Kapitoly z dějin československé reklamy 2.vyd.
Pavlů Dušan
Kniha se u nás poprvé zabývá historií marke...
Interkulturní komunikace v globálním obchodě. Perspektiva
Pikhart Marcel
Monografie přináší zajímavý pohled na používání angličtiny v mezinárodním...