Férová práce
Scott Kim
"Lidé jsou ochotni se ohradit, jenom když mají pocit, že to je bezpečné. Garantuji vám, že i vy máte...
Síla paradoxu. Ovládejte energii protichůdných idejí
Schroeder-Saulnier Deborah
Manažerská příručka zaměřená na efektivní řešení problémů vychází z princ...
Telemarketing v praxi. Jak profesionálně telefonovat se zákazníky
Santlerová Květoslava
Jediný český průvodce profesionální telefon...
Reklamní slogany a příběhy stojící za jejich vznikem
Salem Lionel
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vla...
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností
Říha David
Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku...
Silná slova
Rybková Petra
Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše ...
Bossing na jehlách. O kobrách, kudlankách a jiné havěti v práci
Růžičková Julie - Devát Jiří
Přestože ústředním tématem knihy je sugesti...
Faktomluva. Deset důvodů, proč se mýlíme v pohledu na svět -
Rosling Hans - Rosling Ola
Když mají lidé odpovídat na jednoduché otáz...
Projektový management ve sportu
Rektořík Jaroslav
Publikace vychází z aktuálních potřeb odvětvového managementu sportu, ve ...
Politická inteligence lídrů. Jak PQ odlišuje úspěšné lídry
Reffo Gerry - Wark Valerie
Většina dnešních vůdců - ať už se angažují v politice, v byznysu, v chari...
Jak se stát lídrem, pro kterého lidé pracují
Pulver Clint
Proč v některých firmách zaměstnanci roky spokojeně pracují, svoji práci ...
Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání
Přikrylová Jana
Nové vydání komplexní publikace o marketing...
Jak uspět při obchodním telefonování. Získejte jistotu, domluvte si
Princ Miloslav
Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pra...
Umění slovní sebeobrany
Pöhm Matthias
Tato knížka plná jasných a praktických rad a příkladů vám pomůže čelit všem slovním útokům a provoka...
Modelování a optimalizace v manažerském rozhodování
Plevný Miroslav - Žižka Miroslav
Tato publikace je určena dvěma hlavním cílovým skupinám čtenářů. Zvolená ...