Vitální adaptivní organizace
Podskľan Adrián
Zkuste se zamyslet nad tím,proč tradiční nejen hierarchické struktury posedlé ziskem jsou v jednadva...
Veďte!
Carnegie Dale
Jedinečný a účinný přístup ke školení vedoucích pracovníků od společnosti Dale Carnegie Training je ...
Vedení lidí, týmů a firem. 5. vydání
Plamínek Jiří
Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na mana...
Umění války. Využití válečných strategií v byznysu
Vojta Vít
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v ...
Umění realizace. Aby vám firma šlapala přesně tak, jak chcete
Klein Štěpán
Proč to někomu v podnikání jde a někomu ne?...
Typologie osobnosti pro manažery 3. vydání
Čakrt MIchal
Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a tren...
Tvorba vydělávajícího webu - Krok za krokem
Čajková Hanka
Vydělávat na internetu se dá poctivě, bez lží a zavádění. V knize "Tvorba...
Tohle je marketing
Godin Seth
V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech ...
Time management
Termann Stanislav - Eisel Juraj
Vše, co potřebujete vědět o řízení času, najdete v této knize: vytvořte si pozitivní návyky; sta...
Telemarketing v praxi. Jak profesionálně telefonovat se zákazníky
Santlerová Květoslava
Jediný český průvodce profesionální telefon...
Teambuilding. Face to Face, nebo virtuální prostředí?
Seitlová klára
Schopnost týmové spolupráce a efektivní fungování pracovních skupin bývá ...
Tajemství úspěšných lídrů
Michalowicz Mike
Představte si tým plný motivovaných zaměstnanců, kteří milují svou práci, sdílejí vaši vizi a dělají...
Šťastný management
Salačová Svobodová Hana
Toužíte po duševní pohodě a zároveň po skvělých pracovních výsledcích? Vstupte do světa Happiness Ma...
Strategie a taktika prodeje
Šlapák Čeněk Tim
Strategie a taktika prodeje pokrývá komplexní pohled na dovednosti, přístupy a chování prodejce, pot...
Strategický marketing
Jakubíková Dagmar - Janeček Petr
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na sou...