Kreativita v reklamě
Horňák Pavel
Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů za ta lé...
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?
Masařová Klára
První odborná publikace na téma outdoorové ...
Efektivita vzdělávání. Jak získat zpět vložené investice do rozvoje
Evangelu Jaroslava Ester - van Bommel Frank
Publikace je bohatým zdrojem inspirace pro ...
Management lidského faktoru
Častorál Zdeněk
Prof. Ing. Zdeněk ČASTORÁL, DrSc. ve své minulé a současné pedagogické a vědecké činnosti se zabývá ...
Čtyřhodinový šéfkuchař. Snadná cesta k tomu, abyste vařili jako
Ferriss Timothy
Timothy Ferriss přichází se svou dlouho při...
Začněte s proč. Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům
Sinek Simon
Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou ...
Konec prokrastinace. Jak přestat odkládat a začít žít naplno
Ludwig Petr
Znáte ten pocit, když se vám nechce začít d...
Adaptujte se. Proč úspěchu vždy předcházejí nezdary
Harford Tim
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké p...
Pitch it!
Kurzová Sibylle
Pitch je termín pro prezentaci projektu či myšlenky, jejímž cílem je představit svůj nápad či námět ...
Jak poznat, když vám někdo lže
Navarro Joe
Bývalý expert FBI a autor světového bestselleru Jak prokouknout druhé lid...
Jak získat a ovlivnit téměř každého. Umění jednat s druhými lidmi
McGee Paul
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné ...
Reklamní slogany a příběhy stojící za jejich vznikem
Salem Lionel
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vla...
Marketing management. 14. vydání
Kotler Philip - Keller Kevin Lane
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible...
Řeč těla. Jak porozumět signálům řeči těla a cíleně je používat
Bruno Tiziana - Adamczyk Gregor
Jak svou řečí těla působíte na ostatní? Co ...
Sebepoznání, sebeřízení a stres. 3., doplněné vydání
Plamínek Jiří
Knížka zpracovává téma sebezvládání zcela novým způsobem, po svém doplňuj...