© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Řazení:   Autor   Název   Od nejnovějších
Počet titulů: 226
stránka: [|<] [<] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [>] [>|]

Kreativita v reklamě

Horňák Pavel

Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů za ta lé...

-10% 299,-
269,-
1-2 ks

Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Masařová Klára

První odborná publikace na téma outdoorové ...

-10% 240,-
216,-
1-2 ks

Management lidského faktoru

Častorál Zdeněk

Prof. Ing. Zdeněk ČASTORÁL, DrSc. ve své minulé a současné pedagogické a vědecké činnosti se zabývá ...

-10% 338,-
304,-
1-2 ks

Čtyřhodinový šéfkuchař. Snadná cesta k tomu, abyste vařili jako

Ferriss Timothy

Timothy Ferriss přichází se svou dlouho při...

-10% 799,-
719,-
1-2 ks

Začněte s proč. Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům

Sinek Simon

Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou ...

-10% 299,-
269,-
1-2 ks

Konec prokrastinace. Jak přestat odkládat a začít žít naplno

Ludwig Petr

Znáte ten pocit, když se vám nechce začít d...

-10% 349,-
314,-
1-2 ks

Adaptujte se. Proč úspěchu vždy předcházejí nezdary

Harford Tim

Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu? Vyžadují velké p...

-10% 365,-
329,-
1-2 ks

Pitch it!

Kurzová Sibylle

Pitch je termín pro prezentaci projektu či myšlenky, jejímž cílem je představit svůj nápad či námět ...

-10% 277,-
249,-
1-2 ks

Jak poznat, když vám někdo lže

Navarro Joe

Bývalý expert FBI a autor světového bestselleru Jak prokouknout druhé lid...

-10% 169,-
152,-
1-2 ks

Jak získat a ovlivnit téměř každého. Umění jednat s druhými lidmi

McGee Paul

Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné ...

-10% 269,-
242,-
1-2 ks

Reklamní slogany a příběhy stojící za jejich vznikem

Salem Lionel

Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vla...

-10% 399,-
359,-
1-2 ks

Marketing management. 14. vydání

Kotler Philip - Keller Kevin Lane

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible...

-10% 2290,-
2061,-
1-2 ks

Řeč těla. Jak porozumět signálům řeči těla a cíleně je používat

Bruno Tiziana - Adamczyk Gregor

Jak svou řečí těla působíte na ostatní? Co ...

-10% 249,-
224,-
1-2 ks

Sebepoznání, sebeřízení a stres. 3., doplněné vydání

Plamínek Jiří

Knížka zpracovává téma sebezvládání zcela novým způsobem, po svém doplňuj...

-10% 289,-
260,-
1-2 ks