Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Koudelková Petra
V současné době se v českém prostředí setká...
Základy matematiky pro Vysokou školu ekonomickou
Klůfa Jindřich
Učebnice obsahuje látku pro základní kurs a bakalářskou zkoušku z matemat...
Svět klavíru není vždy černobílý
Klausová Martina
Publikace je součástí připravované populárně naučné ediční řady, která s...
Mezinárodní oceňovací standardy (IVS)
Kapcová Iva - red.
Oficiální český překlad Mezinárodních oceňovacích standardů (IVS) 2022. K...
Obchodujeme německy
Höppnerová Věra - Matěnová Jarmila
Nové, šesté vydání úspěšné knihy, je oproti vydání pátému doplněno o některá cvičení a aktualizováno...
Moderní učebnice němčiny. Nové vydání. Klíč. Audionáhrávky
Höppnerová Věra
Publikace renomované autorky je určena pro studenty středních, jazykových...
Deutsch im Gespräch 2. vydání
Höppnerová Věra
Učebnice německé konverzace je určena středně pokročilým uživatelům, kteří se chtějí zdokonalit před...
Moderní učebnice němčiny. Pracovní sešit. Nové vydání
Höppnerová Věra
Pracovní sešit Pracovní sešit k Moderní učebnici němčiny , obsahuje další...
Manažerské rozhodování
Fotr Jiří - Švecová Lenka
Neustále měnící se prostředí je zdrojem rizik a nejistot, a tak v dnešní době čím dál tím více dochá...
Mikroekonomie 1 pro bakalářské studium
Faltová Leitmanová Ivana - Alina Jiří
Publikace shrnuje základní poznatky předmětu Mikroekonomie. Nabízí ve str...
Finanční řízení a rozhodování podniku
Dluhošová Dana
Hlavním záměrem publikace je poskytnout komplexní zpracování problematiky...
The Power of Communication and The Gallery
Černá JItka - Margala Miriam
Kniha "Síla komunikace a umělecká galerie" se zabývá tématy a náměty, kte...
Management a marketing sportu 21. století
Čáslavová Eva
Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderníh...
Češskaja respublika. Putěvoditěl po nacionalnym tradicijam
Celunova Jelena - Tvrdíková Sylva
Publikace je určena všem rusky hovořícím cizincům, kteří žijí v České rep...
Finanční analýza obchodních korporací
Brabenec Tomáš
Záměrem autora je seznámit čtenáře s oblastí teorie i praktického využití...