© Nakladatelství
KAROLINUM 2018

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



DETAIL TITULU:

Sociologie žurnalistiky

Portál 

brožovaná184 str.
ISBN 8071788406

obálka
-10% 277,-
249,-
1-2 ks

Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice.
Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, hospodářství zemí i soukromému životu politiků a mediálně zajímavých osobností. Text analyzuje, jak vzájemný vliv žurnalistů a lidí, kteří mají rozhodující moc, může ovlivňovat vývoj žurnalistického jazyka a strategie novinářů. Výklad je doplněn přehlednými tabulkami a schématy, jednotlivé kapitoly jsou zakončeny krátkým shrnutím. Předností knihy je i její stručnost a srozumitelnost. Je určena studentům žurnalistiky, mediálních studií a sociologie a také čtenářům, kteří se zajímají o nejnovější tendence oboru, tedy politikům, novinářům, pracovníkům v marketingu a v reklamě