© Nakladatelství
KAROLINUM 2020

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > POLITOLOGIE  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Američtí prezidenti mediálního věku

Galerie EfEf 2017

vázaná155 str.
ISBN 9788090578722

obálka
-10% 289,-
260,-
1-2 ks

Kniha věnuje pozornost americkým prezidentům, které spojuje období, v němž hrála velmi důležitou úlohu média, zejména pak televize. V současné době jsme svědky důležité změny. Kdokoliv v době před-internetové chtěl sdělit svůj postoj nebo jen informovat o události jíž byl svědkem, potřeboval přístup do médií. Tímto způsobem média utvářela všeobecně rozšířený obraz společenské reality.

Tento "dozor" nad zobrazovanou skutečností ztratil veškerý význam v éře internetu. Sociální sítě umožňují komukoli sdílet cokoli. Jejich prostřednictvím se vytvořil obrovský sociální prostor. Představme si jej jako nový, neprobádaný světadíl. Stejně jako před více než pěti sty lety Kolumbus, ani dnes si většina z nás není schopna uvědomit velikost tohoto objevu. Bez přehánění lze internetový prostor označit jako nový rozměr našeho světa.

Na pomyslném světadílu jsme nedávno přistáli a dnes pomalu opouštíme písečné pláže a vydáváme se do neznámých zákoutí ve vnitrozemí.

A proč kniha začíná právě Kennedym? Jistě existuje všeobecná shoda, že právě s tímto prezidentem začíná období symbiózy médií a politiky, v němž přestala být pouze slyšet slova a začaly promlouvat obrazy.