© Nakladatelství
KAROLINUM 2023

RSS RSS   facebook


visa visa
maestro maestro

webmaster

VŠECHNY ZDE NABÍZENÉ PUBLIKACE MÁME SKLADEM

košík

VÁŠ NÁKUP


0 POLOŽEK
CENA: 0 VČETNĚ DPH



Domácí stránka  > UČEBNÍ TEXTY  > UP Olomouc  > detail titulu

DETAIL TITULU:

Manažerská imaginace. Rozhodování manažerů, racionalita, intuice

a metafory

Univerzita Palackého v Olomouci 2019

brožovaná110 str.
ISBN 9788024454078

obálka
217,-
cena v e-shopu
1-2 ks

Kniha přináší pohled na manažerské rozhodování, které - chceme-li je poznat neredukovaně a hlouběji mu porozumět -- musíme také chápat v rámci dvou protikladných rovin - racionality a intuice. Mezi těmito kategoriemi nelze nalézt ostrou a jednoznačnou hranici, jakkoliv bývá manažerské rozhodování obecně chápáno jako čistě racionální proces. Publikace poukazuje na tvořivý přesah této racionální činnosti, a to prostřednictvím metafor používaných manažery při racionalizaci svých předchozích rozhodnutí. Individuální moment v rozhodnutí manažera v podobě znalostí a zkušeností, které tvoří jejich rozhodnutí, je provázen také emocemi a intuicí. A právě to činí z každého rozhodnutí specifickou a zcela jedinečnou záležitost.