DETAIL TITULU:
Intervence a edukace dětí s těžkým a souběžným postižením více vadami
v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu. Teorie, výzkum a praxe
Bartoňová Miroslava - Hádková Kateřina - Květoňová
Pedagogická fakulta UK 2024
brožovaná, 214 str.
ISBN 9788076034402
-
anotace
V monografii je zpracované výzkumné téma 3: Koncepce výzkumu, intervence a edukace jedinců s těžkým a kombinovaným postižením v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu programu Cooperatio ve vědní oblasti Vzdělání a pedagogika, řešené v letech 2022-2026 na Pedagogické fakultě UK v Praze.
Hlavním cílem výzkumné aktivity je zjistit možnosti intervence a edukace u dětí s těžkým a souběžným postižením více vadami v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu, a to s využitím erudice lékařů, zejména u dětí s mozkovou obrnou, s epilepsií a s centrálními poruchami zraku (CVI).
Hlavním cílem výzkumné aktivity je zjistit možnosti intervence a edukace u dětí s těžkým a souběžným postižením více vadami v raném a předškolním věku v mezioborovém kontextu, a to s využitím erudice lékařů, zejména u dětí s mozkovou obrnou, s epilepsií a s centrálními poruchami zraku (CVI).