PODSKUPINY:
Tou horou jste vy
Wiest Brianna
TOHLE JE KNIHA O TOM, JAK ŠKODÍME SAMI SOBĚ. Proč to děláme? Kdy to děláme? A jak s tím můžeme je...
Koučování. Rozvoj osobnosti a zyšování výkonnosti 5. vydání
Whitmore John
Bestseller Johna Whitmora, známého britského poradce a pedagoga a jednoho...
Ctnost odolnosti
Whitehead James D. - Whiteheadová Evelyn Eaton
Odolnost je imunitní systém lidského ducha. Umožňuje nám s využitím dostupných zdrojů odolávat krizí...
Žárlivost - teorie, výzkum a klinické strategie
White Gregory L. - Mullen Mullen Paul E.
Učená kniha plná nápadů, provokující a skvěle napsaná, pojednávající o je...
Emoční inteligence. Cesta do středu sebe sama
Wharamová Jane
Staňte se odborníky na to nejdůležitější na světě - na sebe samotné! I ne...
Arteterapie
Westman Kocábová Magdalena
Kniha "Arteterapie. Od individuální zkušenosti ke kolektivním souvislostem" je postavena na tvrdé zk...
Psychické potíže v tehotenství a po porodu
Wenzel Amy - Kleiman Karen
Těhotenství a poporodní období obvykle považujeme za období štěstí a rado...
Freudové. Biografie jedné rodiny
Weissweilerová Eva
Sigmund Freud v roce 1936 napsal spisovateli Arnoldu Zweigovi: ?Kdo se st...
Klub mysli
Wegner Daniel M. - Gray Kurt
Pokud jste někdy přemýšleli nad tím, co si asi tak myslí váš šéf nebo zda je vaše manželka šťastná, ...
Mozková mlha
Weber Jill
Mozková mlha je skutečný problém - může zahalit vaše myšlení do mraku, zablokovat vaši kreativitu a ...
Pragmatika lidské komunikace 3. vydání
Watzlawick Paul - Bavelas Janet Beavin
Slavnou monografií o lidské komunikaci z roku 1967 se etablovala skupina ...
Vědění pro nejisté časy
Watts Alan
Vždy mě fascinovalo, jak nám může reverzní psychologie pomoci, když se snažíme dosáhnout nějakého cí...
Punkové podnikání. Proti všem pravidlům
Watt James
Chytrá a zábavná kniha od zakladatele minipivovaru BrewDog shrnuje podsta...
Vazba v psychoterapii
Wallin David J.
Vzájemně spoluutvářený vztah mezi terapeutem a pacientem představuje možnost vytvořit bezpečnou zákl...
Psychologie reklamy, 5., rozšířené a aktualizované vydání
Vysekalová Jitka a kol.
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? ...