PODSKUPINY:
Svobodná hra
Danišovi Justina a Petr
Kniha propojuje nejnovější odborné poznatky o hře s praktickou inspirací a zkušeností rodiny se čtyř...
Školní zralost a odklady školní docházky
Dandová Eva - Kropáčková Jana
Druhý díl ediční řady Školní zralost přináší komplexně zpracované téma od...
Alfa a omega ředitele školy - školská legislativa pro rok 2020
Dandová Eva
Novinky ze školské legislativy a management...
K Labyrintu světa
Čyževskyj Dmytro
Čyževského text se věnuje Komenského dílu Labyrint světa a ráj srdce. Autor vymezuje témata, která p...
Dějiny Univerzity Karlovy II (1622-1802)
Čornejová Ivana
Druhý díl Dějin Univerzity Karlovy mapuje dějiny UK od třicetileté války ...
Komenský a Bacon. Dvě raně novověké cesty k obnově vědění
Čížek Jan
Protože česká komeniologie a intelektuální historie dosud postrádají komp...
Výchova a budoucnost
Činčara Jan - Caha Milan
Autoři, kteří sami již řadu let úspěšně vymýšlejí a prakticky využívají aktivizující přístupy ve výu...
Kdo jsme?/Who We Are?
Červenka Karel - Vojtová Věra
Kniha pojednává o roli speciální pedagogiky a speciálních pedagogů v současném školském prostředí v ...
Myšlenkové mapy pro studenty. Učte se efektivně a nastartujte svou
Černý Michal - Chytková Dagmar
Schopnost učit se efektivně a pamatovat si ...
Efektivní učení. Techniky přemýšlení, soustředění a komunikace
Černý Michal - Chytková Dagmar
Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje...
Digitální kompetence v transdisciplinárním nahlédnutí
Černý Michal
Monografie se systematicky zabývá kritickou reflexí Evropského rámce digi...
Život onlife. Lekce z informační vědy
Černý Michal
V pátém svazku oblíbené edice Munice se zamyslíme nad hybridní povahou so...
Vzdělanostní společnost po česku? Rozhovory o životě a škole
Černý Karel
Ústředním tématem knihy rozhovorů s předním...
Jak šel život
Černý Jiří
Paměti hispanisty Jiřího Černého vydává Univerzita Palackého v rámci ediční řady Paměť Univerzity Pa...
Dějepis mezi vědou a vyprávěním
Černín David - Gracová Blažena
Kniha nabízí svébytný příspěvek do debaty o potenciálu výuky dějepisu a j...